Moto Parilla Carbon SUVFantazja czasami przekracza wszelkie granice, można spędzić godziny na dyskusjach co ma sens a co nie i co jest brzydkie, a co wręcz obrzydliwie ładne. W ten trend wpisuje się...chmm no właśnie....co?

Na kończących się targach Eurobike 2017, fatów nie było niestety zatrważająco dużo, niemniej reporterom wpadły w oko niewątpliwe osobliwości na dwóch kółkach...tłustych kółkach. Do takich kwiatków należy zaliczyć jednoślad, który trudno zaliczyć do kategorii rowerów, a nawet e-bikeów. Natomiast na pewno ma tłuste papucie....Lejdis na Gents...zasiądźcie za sterami tłustego Komara....pardon Moto Parilla Carbon SUV

Projekt pojawił się w ubiegłym sezonie na platformie Kickstarter i uwaga...udało się zebrać wystarczające grono wariatów-sponsorów, dzięki którym Moto Parilla ujrzała światło dzienne i pojawiła się na tegorocznych targach.

moto parilla moto style e fat bike mountain bike01Foto: Tyler Benedict, Bikerumour.com

Co tu dużo pisać...Zdjęcia mówią same za siebie! Ktoś kocha tłuste rowery i motory. Te drugie chyba zdecydowanie bardziej :). Grunt, że Moto Parilla Carbon SUV doskonale nada się na plażowy lans lub rajd do Biedronki pod Giewontem.

moto parilla moto style e fat bike mountain bike02Foto: Tyler Benedict, Bikerumour.com

Oprócz tłustych kół mamy tu kawał zaawansowanego modelarstwa motorynkowego, dużo karbonowej tkaniny i kilka mocnych koni mechanicznych pod "maską" dających w najdroższej wersji 750 Wattów mocy.

Bafang Carbon 750

Pełna specyfikacja poniżej:

 

  • Kolor-  BLACK (AS IN ABOVE PHOTO) 
  • Rama - CARBON/ALUMINUM ALLOY 
  • Przedni widelec - CARBON/CNC ALUMINIUM GIRDER FORK 
  • Przedni hamulec - HYDRAULIC DISK BRAKE (400mm DISK) 
  • Tylny hamulec - HYDRAULIC DISK BRAKE (210 mm DISK)  
  • Skrzynia biegó - 8 SPEED (Shimano Nexus)
  • Amortyzator - GAS SHOCK ADSORBER 
  • Kołą - ALLOY RIM WITH STAINLESS SPOKES 
  • OPony- 26X4,80 BALLON SIZE 
  • Waga - WITHOUT BATTERY 62 lb (28,5 Kg) 
  • Motor drive system - silnik bezszczotkowy Bafang Carbon. wspomagajacy pedałowanie (TORQUE SENSOR 250W and SPEED SENSOR 500W)
  • Bakteria - 36V 12Ah LITHIUM ION INSIDE 
  • ładowanie - 6-8 HOURS 
  • Życie bakterii - 1000 CHARGE CYCLE 
  • Zasięg na jednym ładawaniu- 49 mi (80 Km) 
  • Prędkość maksymalna - 15.5 mph (25 Km/h) 250W VERSION, 18.0 mph (30 Km/h) 500W VERSION...po zdjęciu blokady prędkości nałożonej przez EU, zapiernicza jak mały Jasio na dopalaczach.

Komu się nie podoba niech krytykuje do woli. Mnie się podobuje, choć raczej wolę tradycyjne rozwiązania, nawet te wyposażone w elektryczną asystę, pazia z parasolem i piórkiem w pupci. Jak to mówią starzy Indianie: "Fucking awesome!"

P.S. Moją uwagę przykuły oponki - CST Roly Poly 26x4.8".....Czas najwyższy skontaktować się przedstawicielem CST w Polsce ;)

 

Michał Śmieszek