CBaird 10 2 22 Giant TranceElite 821

Giant przedstawia TRANCE X ADVANCED E+ ELITE, najbardziej zaawansowany i najlżejszy elektryczny rower MTB z pełnym zawieszenie.

Informacja prasowa

Silnik SyncDrive Pro i przełomowa technologia akumulatorów zapewniają pełną moc na szlaku przy znacznie niższej wadzeGiant, wiodąca na świecie marka wysokiej jakości rowerów i sprzętu rowerowego, zaprezentowała nowy Trance X Advanced E+ Elite, najlżejszy w historii rower elektryczny MTBz pełnym zawieszeniem. Wykorzystując zupełnie nowy akumulator EnergyPak, jest lżejszy o 4kg w stosunku do poprzedniej generacji, co czyni go najlżejszym rowerem elektrycznym MTBo pełnej mocy na świecie.

MY23 Trance X Adv Elite E 1 Action HiRes 14 1

Trance X Advanced E+ Elite oferuje 140mm skoku z tyłu, 150mm z przodu i mieszany rozmiar koła z większym 29-calowym przodem zapewniającym stabilność i możliwość pokonywania przeszkód oraz 27,5-calowym tyłem zapewniającym zwinność na szlaku.

Ta mniejsza masa całkowita w połączeniu z silnikiem SyncDrive Pro2 o pełnej mocy, który zapewnia 85Nm wspomagania pedałowania, oznacza, że rowerzyści mogą atakować najtrudniejsze podjazdy i techniczny teren z większą zwinnością, kontrolą i pewnością.

SLorencePhoto GiantEmtb 002 2

Najlżejszy na świecie E-MTB o pełnej mocy, oferuje pełną wrażeń jazdę po szlaku, aby poradzić sobie z trudnym terenem z natychmiastową reakcją i wspomaganiem pedałowania, które jest płynne i naturalne.

Poza silnikiem i elektroniką, Trance X Advanced E+ Elite posiada sprawdzone tylne zawieszenie Maestro ze skokiem tylnym 140mm dla pełnej kontroli na trudnych singletrackach. W połączeniu z widelcem amortyzowanym o skoku 150mm i mieszanym rozmiarem kół –większy 29-calowy przód zapewniający stabilność i możliwość pokonywania przeszkód oraz 27,5-calowy tył zapewniający zwinność na szlaku – jest to idealna konfiguracja, która łączy zabawę z responsywnym prowadzeniem, pewnością i kontrolą.

Rama wykonana w całości z włókna węglowego ma flipchip umieszczony w tylnym układzie zawieszenia, który pozwala rowerzyście szybko zmieniać geometrię ramy i dostosowywać charakterystykę jazdy roweru do swojego stylu jazdy i terenu.

NIŻSZA WAGA

Niezależnie od tego, czy wspinasz się na strome singletracki, przyspieszasz na szybkich i krętych szlakach, czy też wykonujesz nagłe zwroty w technicznym terenie, stosunek mocy do masy odgrywa ważną rolę w wydajności roweru elektrycznego MTB. Jest to główny czynnik stojący za projektem i rozwojem Trance X Advanced E+ Elite. Flagowy model Trance X Advanced E+ Elite 0 waży 18,8 kg, czyli o 4kg mniej niż poprzednia generacja.

Podczas gdy większość lekkich rowerów MTB ma zmniejszoną moc silnika, która jest ograniczona przez mniejsze akumulatory w celu osiągnięcia niższej masy całkowitej, Trance X Advanced E + Elite oferuje nową technologię ogniw akumulatorowych, która została opracowana specjalnie do użytku w rowerach elektrycznych.

MY23 Trance X Adv Elite E 1 Action HiRes 14 1

Niższa masa całkowita w połączeniu z silnikiem SyncDrive Pro2 o pełnej mocy oznacza, że rowerzyści mogą atakować najtrudniejsze podjazdy i techniczny teren z większą zwinnością, kontrolą i pewnością siebie.

EnergyPak 400, który został opracowany wspólnie z firmą Panasonic, waży zaledwie 2,3 kg, wykorzystuje ogniwa o większej objętości, które umożliwiają pracę silnika o pełnej mocy z akumulatorem o połowę lżejszym niż w poprzednich generacjach. Kształt silnika jest również dostosowany do współpracy ze sprawdzonym tylnym zawieszeniem Maestro, w tej samej konfiguracji, na której jeździł w drodze po krajowe mistrzostwa i podia zawodów EWS-E Josh Carlson z Giant Factory Off-Road Team.

Podstawą tego nowego akumulatora, pierwszego na świecie stworzonego specjalnie dla rowerów elektrycznych, jest nowy typ ogniwa 22700. Wykorzystuje w sumie 20 ogniw, takich samych jak większość lekkich rowerów elektrycznych, ale te większe ogniwa mają większą pojemność rozładowania. Ich unikalny rozmiar i skład chemiczny zostały zaprojektowane tak, aby zapewnić im niższą temperaturę pracy, co oznacza mniejsze obciążenie systemu i dłuższy całkowity cykl życia.

Rama i komponenty Trance X Advanced E+ Elite zostały zaprojektowane tak, aby zminimalizować wagę bez uszczerbku dla sztywności, trwałości i wytrzymałości w terenie. Od w pełni kompozytowej ramy, wykonanej z kompozytu klasy Advanced, po innowacyjną jednoczęściową kierownicę/mostek Contact SLR Trail, każdy element jest dostosowany pod kątem minimalnej wagi i najwyższych osiągów.

ZAAWANSOWANE STEROWANIE Z KOKPITU

Wybrane modele serii Trance X Advanced E+ Elite są wyposażone w zupełnie nową zintegrowaną kierownicę/mostek Contact SLR Trail, która oferuje regulację, komfort, niską wagę i dyskretny, prosty wygląd. Waży zaledwie 255 gramów, ma wszystkie zalety jednoczęściowej kierownicy z mostkiem, ale z możliwością standardowej regulacji. Rowerzyści mogą ustawić określoną długość mostka (40mm, 45mm lub 50mm) i obrócić kierownicę, aby uzyskać żądany kąt.

Opatentowany układ włókien węglowych i cieńszy profil w pobliżu środka kierownicy zwiększają komfort. Pomaga to amortyzować wstrząsy i wibracje, ograniczając pracę ramion i poprawiając komfort dłoni w trudnym terenie. Przewody są poprowadzone przez główkę ramy, aby uzyskać dyskretny wygląd, a dodatkowe otwory w ramie zapewniają opcję dodawania akcesoriów, takich jak oświetlenie.

W Trance X Advanced E+ Elite znajdują się dwa centra sterowania. Przycisk RideControl Go, który jest dyskretnie zintegrowany z górną rurą ramy, pozwala rowerzystom szybko i łatwo włączać lub wyłączać zasilanie oraz przełączać się między trybami wspomagania. Kolorowe diody LED wskazują poziom naładowania akumulatora i wybrany tryb wspomagania.

Druga jednostka sterująca to nowy RideControl Ergo 3, jest zintegrowany z chwytami kierownicy. Zastosowane chwyty w Trance X Advanced E+ Elite są dostosowane do rozmiaru i zwężają się dla zapewnienia lepszej ergonomii. Jednostki sterujące mogą być również używane z dowolnym zamiennikiem chwytu. Każda jednostka sterująca ma trzy przyciski, które można skonfigurować zgodnie z osobistymi preferencjami. Można ją zamontować po obu stronach kierownicy, a istnieje również możliwość dodania drugiego Ergo 3 by mieć przyciski po obu stronach kierownicy do sterowania funkcjami takimi jak: tryb wspomagania chodzenia lub oświetlenie.

W dodatku regulacji można również dokonywać za pomocą aplikacji RideControl, która daje rowerzyście możliwość dostosowania wydajności silnika do jego indywidualnych potrzeb.

WIĘCEJ MOCY

Nowy SyncDrive Pro jest najmocniejszym silnikiem w ofercie rowerów elektrycznych Giant. Dzięki miażdżącemu wzniesienia momentowi obrotowemu 85Nm i 400-procentowemu współczynnikowi wspomagania zapewnia dynamiczne wrażenia z jazdy w każdym terenie. Niezależnie od tego, czy pokonujesz długie, ciągłe podjazdy, czy też wykonujesz szybkie przyspieszenie przy niskich prędkościach w technicznym terenie, otrzymujesz natychmiastową reakcję, która jest płynna i naturalna.

Silnik jest zoptymalizowany pod kątem Trance X Advanced E+ Elite i waży zaledwie 2,7 kg. Posiada automatyczny tryb wspomagania adaptacyjnego Smart Assist, który wykorzystuje sześć czujników do określenia dokładnej ilości mocy potrzebnej podczas jazdy w zróżnicowanym terenie. Smart Assist maksymalizuje również wydajność akumulatora, a ponieważ zapewnia precyzyjny i wydajny poziom wspomagania, pozwala również rowerzyście oszczędzać energię.

Silnik Trance X Advanced E+ Elite można również dostroić za pomocą aplikacji RideControl. Możesz teraz wybrać maksymalny poziom momentu obrotowego dla każdego z pięciu trybów wspomagania. Daje to rowerzystom możliwość dostosowania osiągów silnika do indywidualnych potrzeb. Na przykład można wybrać niższy moment obrotowy do jazdy przy mniejszym trybie wspomagania i maksymalny moment obrotowy w wyższych trybach wspomagania. Pozwala to na zwiększenie zasięgu przy zachowaniu maksymalnej mocy w momentach, gdy jest ona najbardziej potrzebna.

MY23 Trance X Adv Elite E 0 Product HiRes 41

Zupełnie nowa zintegrowana kierownica/mostek Contact SLR Trail oferuje regulację, komfort, niską masę i dyskretny, prosty wygląd. Rowerzyści mogą ustawić określoną długość mostka (40mm, 45mm lub 50mm) i obrócić kierownicę, aby uzyskać żądany kąt.

MY23 Trance X Adv Elite E 0 Product HiRes 41

Nowa jednostka sterująca RideControl Ergo 3 jest zintegrowana z chwytami kierownicy. Każda jednostka sterująca ma trzy przyciski, które można ustawić zgodnie z osobistymi preferencjami i zamontować po obu stronach kierownicy, z opcją dodania drugiego Ergo 3 i przycisków sterujących po każdej stronie kierownicy.

MY23 Trance X Adv Elite E 0 Product HiRes 41

Górny łącznik zawieszenia Maestro ma flip chip, który pozwala dostosować geometrię ramy do stylu jazdy i terenu.

MY23 Trance X Adv Elite E 0 Product HiRes 41

flagowy model Trance X Advanced E + Elite 0 waży 18,8 kg, pełne 4kg mniej niż poprzednia generacja.

MY23 Trance X Adv Elite E 0 Product HiRes 41

Sprawdzony system tylnego zawieszenia Maestro to ta sama konfiguracja, na której jeździł w drodze po krajowe mistrzostwa i podia zawodów EWS-E Josh Carlson z Giant Factory Off-RoadTeam.

MY23 Trance X Adv Elite E 0 Product HiRes 41

Przycisk RideControl Go jest dyskretnie zintegrowany z górną rurą ramy i umożliwia szybkie i łatwe włączanie lub wyłączanie zasilania oraz przełączanie między trybami wspomagania. Kolorowe diody LED wskazują aktualny poziom naładowania akumulatora i tryb wspomagania.

MY23 Trance X Adv Elite E 0 Product HiRes 41

Nowy SyncDrive Pro2to najmocniejszy silnik w ofercie rowerów elektrycznych Giant. Dzięki miażdżącemu wzniesienia momentowi obrotowemu 85 Nm i 400-procentowemu współczynnikowi wspomagania zapewnia dynamiczne wrażenia z jazdy w każdym terenie.

O marce Giant

Giant to światowy lider w produkcji wysokiej klasy rowerów i akcesoriów rowerowych. Część Giant Group, która została założona w roku 1972, łączy kunszt, technologię i innowacyjny design, aby pomóc wszystkim rowerzystom uwolnić swój potencjał. Poprzez swoje produkty, ludzi i partnerów detalicznych Giant dostarcza pełną gamę rowerów i sprzętu by zoptymalizować wrażenia z jazdy i rozwijać społeczność. Aby uzyskać więcej informacji wejdź na giant-bicycles.com.